„Dziwna” Miłość

        Jesteś wierzącym./? Dość poukładanym człowiekiem./?  Modlisz się./? A może jesteś w miejscu, w którym nie wiesz co masz robić./?  Którą drogą iść./? Nie wiesz co z tym wszystkim zrobić./?  Hmm… teraz zaczyna się zabawa. Bóg daje Ci szanse na wzmocnienie swoich sił. Wypróbowanie ich. To ten moment, w którym naprawdę możesz sprawdzić na ile Bóg jest dla Ciebie ważny. Skosztować tego co dla Ciebie przygotował.  Możesz spróbować przejść przez to bez Niego, albo z Nim.

          Doświadczenie to ma jakiś cel. Wiem jedno, Bóg chce Ci przez nie pokazać , że Cię kocha.  Pytasz, ale jak to w ten sposób? Nasze wyobrażenia o wychodzeniu z kłopotów często  prowadzą inną drogą. Ale muszę Ci powiedzieć drogi czytelniku, że warto jest zaryzykować, pokonać lęk stracić coś, żeby zyskać coś nowego.

          Nie chcę pouczać, chce po prostu podzielić się namiastką  siebie może  to komuś w czymś pomoże. Zachęcam Cię do trwania przy Bogu, we wszystkich sytuacjach swojego życia. Zachęcam Cię do walki o swoje lepsze dziś (nikt tego za Ciebie nie zrobi). Odczuwasz głód Boga, proś o zaspokojenie go. A może właśnie nie czujesz nic? Powiedz to Bogu, bądź szczery. On akurat Cię nigdy nie zostawi 🙂547508_381232058657037_1343209943_n

Ps1. Bardzo podoba mi się ten tekst Luxtorpedy (bit trochę mniej 😀 )
Przygotowałem zamach na siebie samego
Uderzę w czułe miejsce, wiem gdzie je mam
Na celowniku namierzone moje ego
Zamienię „Ty” przed „Ja”
„Ty” przed „Ja”
Jeśli umrę, zanim umrę, to nie umrę kiedy umrę.

Ps2. Spróbuj zobaczyć w tej trudności możliwość bliższego poznania Boga, podziękuj za tą możliwość. Do dzieła.

