Dlaczego Krucjata cz. 3

Oto kolejne świadectwo Krucjaty Wyzwolenia Człowieka. Jeśli chciałbyś/chciałabyś podzielić się swoim świadectwem nie tylko na temat KWC, ale także i przede wszystkim jak Bóg działa w Twoim życiu, jakiś mały lub większy cud, to możesz napisać do nas: diakonia.wyzwolenia.oaza.radom@gmail.com Nie bój się, ktoś może zostać ubogacony Twoją historią. 🙂


synem-640x640Jacek i Basia Rdzankowie, Domowy Kościół

Po raz pierwszy z Krucjatą Wyzwolenia Człowieka spotkałem się na rekolekcjach – 4 lata temu. Jechałem na te rekolekcje można powiedzieć w ciemno, nic nie wiedząc o Krucjacie. Miałem koszmarny okres w życiu, wszystko mi się niby układało, ale cały czas czegoś mi brakowało. Czułem duchową pustkę. Sam zastanawiałem się, że jest coś ze mną nie tak, czułem, że jestem na samym dnie i nie wiedziałem dlaczego tak się czuję. Próbowałem można powiedzieć wszystkiego, a jednak moje samopoczucie ciągle się pogarszało. Dzięki Bogu znalazł się przyjaciel – Jacek, który zabrał mnie w tą fantastyczną przygodę z Bogiem. Zauroczyli mnie tam ludzie, ich dobre serca, otwartość, serdeczność. Po zapoznaniu się odrobinę z ideą i zasadami Krucjaty od razu poczułem, że jest to coś dla mnie, że moje miejsce jest wśród tych ludzi i jest to droga, dzięki której coś w moim życiu ma się zmienić. Gdy po trzech dniach, klęcząc przed Panem Jezusem w tabernakulum,  pytałem Go, czego on ode mnie chce, po chwili zalałem się łzami i głęboko w sercu usłyszałem głos: JEST TO DROGA, KTÓRĄ CI PRZYGOTOWAŁEM. Zrozumiałem, że muszę postępować tylko tą drogą, którą daje mi Zbawiciel.

Po powrocie do domu wszystko opowiedziałem żonie, moje przeżycia, moje spostrzeżenia, moje odczucia, postanowiliśmy od razu ruszyć z kopyta i oddać się w całości Jezusowi. Wstąpiliśmy do Domowego Kościoła i jednocześnie do Krucjaty Wyzwolenia Człowieka. Od trzech lat jesteśmy jej członkami i dajemy świadectwo, gdzie tylko możemy, czym jest Krucjata, ile dobra wniosła w nasze życie, a przy tym, ilu ludzi uwolniła od wszelakich zniewoleń, również  w naszych rodzinach. Podjęliśmy program Krucjaty, aby w pełni stać się Nowym Człowiekiem, budującym Nową Kulturę. Naszym drogowskazem są słowa św. Pawła: Miłością ożywieni służcie sobie wzajemnie (Ga 5, 13 ) oraz Jeden drugiego brzemiona noście i tak wypełniajcie prawo Chrystusowe (Ga 6, 2). Zawsze będziemy powtarzać, żeby być prawdziwie wolnym dzieckiem Bożym, należy oddać swoje życie Jezusowi, uznając Go za jedynego Pana i Zbawiciela, bo ku wolności wyswobodził nas Chrystus.

