Jesteś Cudem

Czasem w rozmowach z wieloma ludźmi słyszy się narzekanie „jestem do niczego”, „nic mi nie wychodzi”, „to wszystko bez sensu”. Dorośli narzekają na młodzież mówiąc, że młodzież jest:… no właśnie i tu pojawia się potok cierpkich słów czego złego to młodzież nie wyprawia i jak się zachowuje. Wiesz, ja mam nieco inne doświadczenie. Dużo pracuję z młodzieżą, uczę w szkole. Młodzież jest fantastyczna!!! Nie można wrzucać wszystkich do jednego worka, ale trzeba dać odpowiednie wzorce, które można naśladować! Uwielbiam spędzać czas z młodymi ludźmi. W ogóle człowiek jest wspaniałą istotą stworzoną na obraz i podobieństwo Boga. Każdy z nas potrzebuje uwagi, rozmowy, wsparcia. Każdy człowiek JEST CUDEM. JESTEŚ CUDEM najwspanialszym, najwartościowszym! Owszem czasem może narzekamy i mamy skwaszoną minę, bo czasem mamy pod górę i jest nam trudno, ale nie ma co się załamywać. Trzeba się ogarnąć i do roboty. Dlatego mam dla Ciebie pewną propozycję, może, jakąś pomoc. Chciałbym Cię zachęcić do lektury…
Jakiś czas temu wpadła mi w ręce książka Reginy Brett o wspomnianym wyżej tytule „Jesteś cudem”. „Jesteś cudem” to zbiór 50 lekcji, wskazówek, które pobudzają chęć do zmiany swojego życia. Pozwalają nieco inaczej spojrzeć na swoje życie i docenić siłę zmian na lepsze. Ta książka pozwala dostrzec małe cuda w naszym życiu. Regina Brett opisuje w swojej książce spotkania z ludźmi, ciekawe spostrzeżenia, które pozwalają docenić dobro znajdujące się w człowieku, gdzie niemożliwe staje się możliwe. Nie będę Ci streszczał tej książki, zachęcam Cię byś sam ją przeczytał i życzę Ci abyś następnym razem zamiast mówić „jestem do niczego” czy „nic mi nie wychodzi” abyś powiedział „Jestem cudem”. A tak swoją drogą JESTEŚ CUDEM najwspanialszym pod słońcem. 🙂 Uwierz w to 🙂

jestes_cudem

