Mt 11, 28

„Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście a Ja was pokrzepię”. Jest piątek i na pewno po całym tygodniu pracy jesteś nieźle styrany. Mimo tego zmęczenia chciałbym abyśmy zatrzymali się na chwilę przy tych słowach z Ewangelii według Św. Mateusza „Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście a Ja was pokrzepię”. No tak każdy z nas może te słowa rozumieć inaczej, bo do każdego z nas Pan Bóg mówi indywidualnie. Chcę też Ci dzisiaj opowiedzieć w jaki sposób te słowa zrozumiał Brian „Head” Welch były gitarzysta zespołu Korn. Albo… nie. Nie będę Ci opowiadał… Sam posłuchaj, przeczytaj…

Ogólnie lubię słuchać świadectw często odwołuję się do nich w kazaniach, na katechezie. Wczoraj z gimnazjalistami na katechezie mówiliśmy o nawróceniu. Spodobało mi się stwierdzenie jednej z moich uczennic: „Nikt z nas nie jest do końca nawrócony”. Zauważ, że każdego dnia zaczynamy od nowa, każdego dnia Chrystus daje nam kolejną szansę by do Niego przyjść, by stawać się człowiekiem świętym. Dlatego nie zmarnujmy tej szansy i biegnijmy do Jezusa z naszymi trudnościami, by nas pokrzepił, by dał nam wolność.

